Asortyment Moje zakupy
  • ŚLUB

  • STROJE I KOSTIUMY

  • AKCESORIA DO STROJÓW

  • BALONY

  • DEKORACJE

  • PREZENTY

  • ZABAWY

  • OKAZJA

  • BAJKA / KOLEKCJA

  • STYL

  • FAQ

    FAQ - o to pytacie nas najczęściej :)

    Staramy się robić wszystko, żeby nasza strona i komunikacja była jak najbardziej czytelna i przejrzysta. Jeśli coś mimo wszystko nie jest jasne, zawsze możesz się z nami skontaktować mailowo (bok@kostiumowo.pl), telefonicznie (94 717 99 50) lub przez nasze kanały social media. Ale zanim to zrobisz, sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie kryje się na liście poniżej :)

    1. Czy mogę zwrócić produkt?

    Oczywiście, masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli posiada oryginalne opakowanie i nie był używany. Odeślij go do nas (wraz z załączonym dokumentem zakupu) na adres:

    e-Price
    Ul. Różana 3
    75-220 Koszalin

    Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, zwrócimy środki na podane konto.

    2. Ile czasu muszę czekać na wysyłkę mojego zamówienia?

    Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 14.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Czas realizacji zamówienia to w większości przypadków 1-2 dni roboczych.

    3. Czy mogę wybrać w płatnościach opcję „za pobraniem”?

    Oczywiście, mamy opcje wysyłki „za pobraniem”. Za złożone zamówienie można również zapłacić za pośrednictwem szybkich płatności PayU oraz przelewem tradycyjnym, wpłacając w ciągu 3 dni roboczych daną kwotę na nasze konto. Do wyboru, do koloru :)

    4. Podczas składania zamówienia miałem/miałam problem z płatnością i nie wiem jak, opłacić zamówienie.

    Jeśli wystąpił problem z szybką płatnością, możesz przelać nam w ciągu 3 dni należną kwotę przelewem tradycyjnym na nasze konto:

    e-price Wojciech Kubacki
    Numer rachunku bankowego: 08 1140 2004 0000 3602 7809 0001

    Wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia.

    5. Podczas zakupów zapomniałem o zakupie produktu. Czy mogę go domówić bez konieczności opłacania kolejnej przesyłki kurierskiej?

    Pewnie. Jeśli pierwsze zamówienie jeszcze nie zostało jeszcze zrealizowane (nie otrzymałaś/otrzymałeś od nas maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane), to napisz do nas na adres: bok@kostiumowo.pl, a my wyślemy Ci instrukcję jak domówić wybrane produkty :)

    6. Czy wysyłacie paczki również za granicę?

    Tak! Realizujemy wysyłkę do wybranych krajów Unii Europejskiej. Czas przygotowania wysyłki to 1-2 dni. Dodatkowo należy doliczyć czas transportu paczki przez firmę kurierską. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj. 

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper.pl