Reklamacje, wymiany, zwroty

Reklamacje i zwroty

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami.

Pamiętaj:

  1. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument sprzedaży, wypełniony Formularz reklamacyjny oraz gwarancję ( jeśli była dołączona do towaru ).

Masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Pamiętaj:

  1. Zwrócić możesz produkt, który nie był używany ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
  2. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument sprzedaży, wypełniony Formularz zwrotu oraz gwarancję ( jeśli była dołączona do towaru ).
  3. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl